zondag 17 maart 2013

Nóg cadeautjes...

De voorbije dagen zijn er weer enkele cadeautjes vanonder mijn naaimachine gerold.

Een vriendin van één van de dochters was jarig.  Voor haar maakte ik het alomgekende ritstasje uit Zo geknipt.  De dochter zorgde voor de inhoud van het tasje.


Vandaag mochten we naar een babyborrel.  De mama van de pasgeborene was vroeger onze vaste babysitter.
Voor de vlaggenslinger koos ik een stofje bij het uiltjesthema van het geboortekaartje.
Voor de grote zus, die volgens haar mama van paars en paarden houdt, maakte ik - nog maar eens - een ritstasje. Hierin stak ik - paars - knutselpapier en een paarse pen.
Deze week ga ik me nog wat bezighouden met het afwerken van de giraffen.  Eén van hen wil ik gebruiken voor mijn eerste "give-away" zodra ik 15 volgers heb...

2 opmerkingen:

  1. 'k Zal een beetje helpen duwen, ben volgertje 12 geworden ;)
    Proficiat met jullie kleinzoon Storm, logisch dat jullie supertrots zijn !
    'n vrolijke groet,
    sneksniltje

    BeantwoordenVerwijderen