woensdag 10 juli 2013

Drukke dagen

Het voorbije weekend en de avonden weer heel wat afgehaakt.

Ik maakte nog 2 Nijntjes extra, met een ander kleurtje. Ik ga de tip van de schoondochter uitproberen, nl. er een mobile mee maken. Als het lukt zien jullie hem hier verschijnen.
Ze moeten nog wel afgewerkt worden ;-)
Ik haakte ook nog een Konijn, met andere kleuren en nu met haaknaald 3 i.p.v. 3,5.
Ook deze moet nog in elkaar gezet worden...
Toen ik gisteravond bij Herriët de kleine versie van deze teckel zag staan, moest ik er direct aan beginnen ;-).

De volgende avonden alles eerst afwerken voor ik aan wat nieuws mag/kan beginnen.

Ondertussen wachten er ook nog 2 naaiprojectjes.

Het zal allemaal nog even moeten blijven liggen, want vandaag had ik gepland om de garage op te rommelen. Daar zal ik wel even mee zoet zijn.

En toen ik daarnet door de tuin ging, zag ik dat de rode bessen dringend moeten geplukt worden, kan ik weer lekkere confituur maken.

Ik weet nog wat te doen!

3 opmerkingen:

  1. Hallo Leen,
    bedankt voor je interesse.
    Ik zie die ruil zeker zitten :-)
    Kan je me even mailen op lesley_de_winter@hotmail.com om adressen uit te wisselen?
    Leuke blog trouwens! Ben volgertje geworden :-)
    Groetjes Lesley alias Frullemieke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo,

    Wat leuke knuffels heb je erbij en zeer benieuwd naar de mobiel nu :-)
    Hhmmm, rode bessengelei, heeeeerlijk !!!
    Succes met rommelen in de garage, maar niet vergeten van het mooie weer te genieten hé, nu we het eens krijgen :-)

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Toen ik alle losse onderdelen zag moest ik gelijk aan mezelf denken. Ik ben pas begonnen met knuffels haken. Dat haken gaat goed maar het in elkaar zetten daar zie ik altijd tegen op. Ik heb nog een muis liggen die nog aan elkaar moet worden genaaid. Ik stel het maar uit tot morgen dan moet ik het afmaken.

    Die nijntjes zien er veelbelovend uit. Ben benieuwd naar het eindresultaat.

    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen