zondag 9 februari 2014

Crochet Along - week 6

6e week van de Crochet Along: de sterrekes.

Net zoals bij de voorgaande steken: gewoon de uitleg volgen en het gaat vanzelf ;).



Ondertussen ben ik ook nog aan een ander dekentje begonnen. Klein tipje van de sluier...


Met een beetje geluk is dit dekentje in de loop van de week klaar.

Daarna zal ik weer iets meer aan de naaimachine zitten. Bij Hanne las ik over de naailessen die haar moeder geeft. Om mijn geheugen terug wat op te frissen, schreef ik mij in voor de workshop kinderhemdjes. Lijkt me leuk om een hemdje te maken voor de kleinzoon.

Bij de winkel waar ik mijn nieuwe naaimachine kocht, schreef ik me in voor een namiddag "tips en trucs" om meer uit je machine te halen.

Hopelijk rollen er de volgende maanden weer terug kledingstukken vanonder mijn naaimachine!

1 opmerking:

  1. Wat mooi weer. Ben benieuwd of het andere dekentje volgende keer ga af zijn.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen