donderdag 6 maart 2014

Pakjes en enveloppen

Enkele weken geleden verzond ik enkele pakjes en enveloppen.

Een pakje met dekentjes en knuffels voor Zonnedekens.  Zij verdelen al langer dekentjes onder zieke kinderen en namen onlangs ook het project van de knuffels over van Poekie.

2 niet-geblogde dekentjes en één van mijn pip-kleuren dekentjes;

enkele knuffels;

sleutelhangers en een Pluisje.
Deze foto plaatste Miet op hun Facebookpagina.

Ik verzond ook nog een ritstasje naar Nederland naar de winnares van de give away op mijn Facebookpagina.

Er ging een bedankkaartje naar Annemarie en een kaartje met cadeautje naar Saskia van Poekie.

En ten slotte nog een doos met inhoud naar "Emmel" voor een swapke.


Deze doos stuurde Ellen naar mij. Ik ben ze vandaag op gaan halen. Wat hier allemaal in zat, laat ik jullie morgen zien ;).

1 opmerking:

  1. Hallo,

    Ik vond uw blog door art.of.66: Link Party ontdekt. Helaas was er niet de mogelijkheid om de pagina te vertalen. Google Vertalen voor dit was, maar ook nuttig. De kleine poppen en dieren zijn echt schattig. Ik hoop dat je begrijpt wat ik zeg, want ik heb mijn tekst vertaald via Google Vertalen naar het Nederlands. :)

    groeten

    Rea
    reasworld.blogspot.de

    BeantwoordenVerwijderen