zaterdag 19 april 2014

UFO's

Unfinished Objects (UFO's)...  wie heeft ze niet liggen? Allée, ik hoop toch dat ik niet de enige ben ;).

Ik heb de mijne eens bij elkaar gezocht en me voorgenomen om éérst alles af te werken vooraleer ik aan iets nieuw begin. Ben benieuwd!

Het deken met de sleutelbloemen staat ondertussen in elkaar. "Enkel" nog de draadjes instoppen.



Dat draadjes instoppen niet mijn lievelingswerkje is, bewijst dit project dat nu al enkele weken in elkaar staat. Enkel nog... draadjes instoppen.



Deze giraffen liggen al een tijdje te wachten op afwerking.



Pippi Langkous verlangt al een hele tijd naar haar vlechtjes. Tijdens het wachten is ze helaas één van haar veterlaarsjes verloren.



Tot slot moet ik ook nog aan dit duiveltje verder haken.



Pas dan mag ik beginnen aan de projectjes met de wol die ik kocht bij Kristel en bij Charlotte.




Indien ik toch nog wat anders post vóór ik al deze UFO's heb afgewerkt, mag je mij een spreekwoordelijke trap onder mijn ... geven ;)!




4 opmerkingen:

  1. Zo herkenbaar...zucht.
    Wat heb jij een heerlijke smaak wat betreft kleur!
    Ik zet je erbij in mijn bloglovin lijstje want als
    ik tijd heb wil ik nog wel eens verder snuffelen op je blog :)
    Fijn weekend.

    (oja ik kwam hier via de link party van Annemarie)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb ook nog redelijk wat niet aan elkaar gemonteerde stuks liggen, ik weet eigenlijk al niet meer wat het allemaal is

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh ja zo herkenbaar, hier een volledige lade vol die ik bijna niet meer durf opendoen! Fijn paasweekend

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nee, je bent zeker de enige niet! Heb dit ook al met mezelf afgesproken... Nu me er nog aan houden ;-) ... Waarschijnlijk ook herkenbaar?

    BeantwoordenVerwijderen