dinsdag 24 juni 2014

Update "cirkeldeken"

Dat ik sinds kort aan een nieuw deken begonnen ben, konden jullie al eerder lezen.
Ondertussen leverde Charlotte nog wat nieuwe bolletjes en kon ik nog heel wat lapjes haken.

Behalve het wit dat ik rond de cirkels haak, kan je deze kleurtjes allemaal terugvinden in mijn deken:



Ze moeten nog een witte rand krijgen, net zoals deze 51 cirkeltjes:



Van de grote cirkels zijn er 2 volledig klaar, 23 moeten ook nog omhaakt worden:



122 kleine vierkantjes zijn klaar:



Zoals je ziet op de foto's zal ik nog wel wat werk hebben aan het instoppen van de draadjes ;).
Als ik het goed berekend heb, moet ik nu nog 133 kleine lapjes extra haken.
Ik zie het helemaal zitten. Zoals het nu vooruitgaat, denk ik wel dat ik tegen de volgende winter een lekker warm deken ga hebben om onder te kruipen!


Ps: vergeet de give away niet!


7 opmerkingen:

  1. Je zal niet alleen onder een warme deken kunnen kruipen, maar ook nog eens een heel mooie! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. These are beautiful. IT will make a gorgeous blanket!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. They are gorgeous! I love the ombre effect from light to dark, and then surrounded by white. :)
    I think I'll have to come back and see the finished blanket.
    Sheree

    BeantwoordenVerwijderen
  4. They are beautiful, can't wait to see the finished blanket

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Very pretty - I look forward to seeing your blanket, Best wishes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. O wat ga je hard en wat ziet de rondjes er met het wit eromheen lekker fris uit! Dank je wel voor het delen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lekker fris zo met dat wit er omheen! Wat ga je hard :) Dank je wel voor het delen in de Link Party!

    BeantwoordenVerwijderen