zaterdag 20 december 2014

Kerstversieringen

Na alle drukte van de kerstmarkt, maakte ik deze week nog eens iets klein, dat vlug klaar was: een sneeuwpop. Het patroon printte ik een jaar geleden al af, ik weet helaas niet meer waar ik het vond.



De sneeuwpop vond een plaatsje op een glazen schaal op onze kast. Naast hem ligt een handgemaakte glazen ster. Deze kreeg ik enkele jaren geleden cadeau van een vriendin van één van de dochters die een weekje kwam logeren. Zij woonde in het Amerikaanse plaatsje Bethlehem waar een plaatselijk kunstenaar deze sterren maakt.



Aan de andere kant van de sneeuwpop staat een glazen theelichthouder, een souvenirtje uit Kopenhagen, en een kerstboomkaarsje dat ik ooit van mijn grootmoeder kreeg.



Achter de sneeuwpop nog een vaas waarin de mooie, oude kerstballen van mijn grootmoeder een plaatsje vonden.



Kerstversiering met herinneringen...








2 opmerkingen:

  1. Leuke sneeuwpop, staat er mooi bij! :)

    Liefs,
    Stefanie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk, he, kerstversiering met herinneringen! Hier nog zo'n nostalgisch type: ook ik koester kerstversiering van vroeger en vind het ieder jaar als de doos van 't zolder komt weer heerlijk om alles uitgebreid te bewonderen!

    BeantwoordenVerwijderen