zondag 18 januari 2015

Granny squares en stripes

Stilletjes hier op de blog de laatste tijd. Wegens allerlei redenen weinig tijd om te handwerken en nog minder tijd om te bloggen.
Gelukkig wel af en toe tijd om 's avonds een haakwerkje ter hand te nemen en af en toe het HandWerkCafé te bezoeken.

Met het HandWerkCafé plannen we einde februari een nieuwe workshop: kussens haken met granny squares en/of granny stripes. Om dit allemaal zelf nog eens goed in de vingers te hebben, begon ik een dikke maand geleden aan enkele kussens.
Ik koos de kleurtjes van mijn Haken & Kleur-deken en begon er aan. Ik probeerde vanalles uit...
Nog eens rommelen in mijn knopenpotjes voor leuke knopen om de kussens mee te sluiten en dan zijn deze 2 klaar.





Aan eentje heb ik nog een beetje haakwerk.





En dat het niet makkelijk was om de kussens op de foto te krijgen, kunnen jullie hier zien ;).









5 opmerkingen:

  1. Leuke kussens! Vooral die met verschillende grootte aan vierkantjes vind ik erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lieverd, jullie hondje! Mooie kussens ook! Toevallig heb ik de voorbije week een vierkant bestaande uit verschillende granny's gehaakt met de bedoeling er een kussen van te maken. De stof voor de achterkant ligt al klaar, nu nog tijd en goesting vinden om het af te werken...
    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Doggie steelt echt wel de show!
    Aan zijn blik te zien, WEET hij dat hij in de weg zit.
    Ze zijn zo lief, die eigenzinnige beesten, eh?

    Mooie zuurtjeskleuren!

    BeantwoordenVerwijderen