vrijdag 1 mei 2015

De voorbije 2 weken...

... werd er aan het pixeldeken gehaakt. Ik maakte een fout in de teltekening die wel heel erg zichtbaar was in het haakwerk.  Even getwijfeld, maar toch maar terug uitgetrokken. Veel verder dan 2 weken geleden ben ik niet meer geraakt.

Vorige week kreeg ik de vraag of ik op korte termijn voor 8 snoeppotjes kon zorgen. Eén kleur had ik niet meer in voorraad, maar daar kon 1 van de dames van het HandWerkCafé mij mee verder helpen. Elke vrije moment werd er gedurende 2 dagen gehaakt.



Een uurtje voor het feestje waren de potten klaar.



Verder bracht ik samen met K. deze week een bezoekje aan een geweldige winkel. Een winkel waar je instant "vrolijk" wordt als je er rondloopt. Héél veel inspiratie opgedaan. Een uitvoerig verslag volgt nog.



Na het haken van de snoeppotjes had ik een beetje last van de polsen. Hét moment om nog eens verder te doen aan één van de werkjes die ik niet zo leuk vind: draadjes instoppen. Dit werd al veel te lang uitgesteld...

Zo was het.

Zo is het nu.

En de draadjes die nog niet weggewerkt zijn, kan ik verder instoppen tijdens de jaarlijkse expositie van ons HandWerkCafé.






1 opmerking:

  1. Succes dan met alle draadjes! Draadjes wegwerken is ook niet zo aan mij besteed, maar het leuke vind ik dan dat je altijd resultaat ziet!

    BeantwoordenVerwijderen