zaterdag 5 december 2015

Kussens - bis

Nichtje E. werd deze week 16! En dat tijdens de examenperiode... Gelukkig zorgden de cadeautjes toch voor een verjaardagsgevoel.

Een paar weken geleden kreeg ze al een "voor"verjaardagscadeautje: mooie grijse huisslofjes, gelijkaardig aan de mijne.

Deze foto stuurde E. me door om bij het bericht te plaatsen. Dank je wel E.!

Voor haar échte verjaardag maakte ik ook voor haar persoonlijke kussens. 2 kussens maakte ik uit een restant gordijnstof van haar vroegere slaapkamer.

Een rechthoekig kussen...

... en een vierkantig kussen.

Beide gemaakt met een flap.

Voor het 3e kussen haakte ik bloemen met het patroon van Claire in de lievelingskleuren van E. Ik zette 7 van deze bloemen al hakend aan elkaar en bevestigde ze op de voorkant van het kussen.

Een rond kussen ;).

Voor de achterkant nam ik 3 van de kleuren tesamen en haakte met een dikke haaknaald hetzelfde bloemmotief. Deze bloem bevestigde ik op de kant met de flap.

Achteraf plaatste ik nog een knoop om de bloem op z'n plaats te houden.

Met deze 3 kussens er bij, hebben de broers en zij een beetje meer keuze als ze bij papa zijn ;).








4 opmerkingen:

  1. Nichtje is goed verwend!
    Wat een heerlijke sloffen! En prachtige kussens om in te ploffen.
    Lieve groetjes,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat lief dat je zo goed voor je nichtje zorgt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heerlijk, zoveel kussens. Je kunt er nooit genoeg van hebben, lief van je XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lekker warme sloffen en leuke kussens. Ik kan me goed voorstellen dat ze daar blij mee is.

    BeantwoordenVerwijderen