zondag 2 juli 2017

Sweaters

De voorbije maanden werd er niet veel geblogd, maar er werd wel gehandwerkt. Ik ga proberen een inhaalbeweging met berichtjes te maken ;).

In het voorjaar waren de kleinkinderen jarig. Storm werd 4, zijn broertje Otis werd 1. Ik maakte sweaters voor hen. De stof had ik al lang klaar liggen. Mooi okergeel met kruipende mieren.

Voor Storm gebruikte ik het patroon "Mitch" uit Ottobre 5/2016. Ik nam maat 110 en verlengde het een beetje, omdat Storm groot is voor zijn leeftijd.
Enkel een ongestreken sweater op de foto...




Otis kreeg er ook een, gemaakt met een patroontje uit Ottobre 4/2016. Ik koos maatje 86, maar hij is serieus op de groei. Tegen het najaar zal hij wel passen ;).




In het echt zijn de kleuren meer zoals op de 2 laatste foto's.
Jammer dat het stofje op is, want mijn echtgenoot wilde er ook graag zo een ;).

4 opmerkingen:

  1. Wat grappig zo met die miertjes! Lekker kriebelen over het buikje! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  2. What a fun sweater! You are one of the features at this week's Make it Pretty party. Here is the link to this week's shindig: http://www.thededicatedhouse.com/2017/07/make-it-pretty-monday-week-220.html Thanks for sharing at The Dedicated House! Happy week to you! Toodles, Kathryn @TheDedicatedHouse

    BeantwoordenVerwijderen